Merhaba, i5 işlemcili güçlü bir uzak masaüstüm var. Ama obsi açtığım zaman daha yayını bile başlatmadan %60 cpu kullanımı oluyor. En düşük ayarlarda bile yayını başlatsam cpu %100 e dayanıyor. Ya windows server olduğu için yada uzak masaüstü olduğu için bir ayarı var muhtemel ben o ayarı kaçırıyorum.

Bilgili arkadaşları yardıma bekliyorum.