Keyifler nasıl r10 ailesi :) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Keyifler nasıl r10 ailesi :)
14
●
244
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Keyifler nasıl r10 ailesi :)
1
2
26-12-2022, 22:32:26
#1
OsmanAkcan
Nasılsınız Allah huzurunuzu daim etsin
Herşeye inat gülmeye devam et!
https://www.youtube.com/watch?v=l65o...l=Rap%26FlowTV
26-12-2022, 22:34:26
#2
OsmanAkcan
canuzunyol adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sevdiğim bir abim vardı kim ne zaman nasılsın derse iç güveysinden hallice derdi, öyle olsun bizimde bu gece
İnşAllah hallice olur hocam
26-12-2022, 22:35:08
#3
SidneS
Üyeliği durduruldu
Bu günümüze şükür kardeşim sende ne var ne yok?
26-12-2022, 22:35:58
#4
ELLAS
Yıkılmadım ayakta da değil gibiyim.
26-12-2022, 22:35:59
#5
AbdullahAA
Platin üye
İçim çok daralıyor.
26-12-2022, 22:36:03
#6
OsmanAkcan
OnurKüpeli adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu günümüze şükür kardeşim sende ne var ne yok?
Allaha şükür keyifler yerinde Allah bozmasın kimsenin mutluluğunu umarım daha iyi yarınlara..
26-12-2022, 22:36:38
#7
ademakcan
Bugün keyifler gıcır
26-12-2022, 22:36:52
#8
SidneS
Üyeliği durduruldu
OsmanAkcan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Allaha şükür keyifler yerinde Allah bozmasın kimsenin mutluluğunu umarım daha iyi yarınlara..
GGG
Gece gündüz güleryüz 😇
26-12-2022, 22:37:17
#9
OsmanAkcan
emirdrlx adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yıkılmadım ayakta da değil gibiyim.
Dertlerimle baş başayım diyorsunuz yani biraz dertlere ara verelim ya salla hep dert var zaten...
AbdullahAA adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İçim çok daralıyor.
Daralıyor çünkü güzel yarınlar göreceğinizin habercisi o hocam
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler