Konu
Keyifler nasıl r10 ailesi :)
26-12-2022, 22:37:17
#9
OsmanAkcan
emirdrlx adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yıkılmadım ayakta da değil gibiyim.
Dertlerimle baş başayım diyorsunuz yani biraz dertlere ara verelim ya salla hep dert var zaten...
AbdullahAA adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İçim çok daralıyor.
Daralıyor çünkü güzel yarınlar göreceğinizin habercisi o hocam