• 25-12-2022, 22:56:29
    #1
    Merhaba arkadaşlar 1 ay önce 196 tl hatalı park cezası yedim E-Devlette görünüyor fakat banka uygulamalarında göremiyorum cezai para cezasına ödeyeceğim fakat bir türlü ödeyemiyorum bu durumda ne yapmam gerekir online olarak ödeme yapmam için çünkü yarın sabah araç satışı yapacağım
  • 25-12-2022, 22:57:55
    #2
    interaktif vergi dairesinin sitesinden ödeniyor diye biliyorum. Bir bakabilirsiniz

    https://ivd.gib.gov.tr/
  • 25-12-2022, 22:59:07
    #3
    https://ivd.gib.gov.tr/ üzerinden bakın hocam orada çıkıyorsa ödeyebilirsiniz online.
  • 25-12-2022, 23:08:16
    #4
    Mal müdürlüğünden ödeniyor diye biliyorum.
  • 26-12-2022, 00:55:15
    #5
    Vergi dairesine gidin hocam.