Merhaba arkadaşlar 1 ay önce 196 tl hatalı park cezası yedim E-Devlette görünüyor fakat banka uygulamalarında göremiyorum cezai para cezasına ödeyeceğim fakat bir türlü ödeyemiyorum bu durumda ne yapmam gerekir online olarak ödeme yapmam için çünkü yarın sabah araç satışı yapacağım