• 23-12-2022, 12:21:31
    #1
    Merhabalar sizce bu aralar altın alınır mı veya ne zaman alınır düşüş olur mu?
  • 23-12-2022, 12:22:09
    #2
    Artış olur hocam.
  • 23-12-2022, 12:22:47
    #3
    Altın para kazandırmaz sadece paranız, dolar karşısında erimez hocam. (YTD)
  • 23-12-2022, 12:23:21
    #4
    Uzun vadeli düşünüyorsan altın mantıklı bir yatırımdır.
  • 23-12-2022, 12:23:30
    #5
    md_
    Üyeliği durduruldu
    asgari ücret zammından dolayı doğal olarak altın dolar vb artıcaktır asgari ücret 450 dolar olarak kalamaz çünkü ama seçime kadar tutarlar 2023 ilk yarısında ne alırsanız kar
  • 23-12-2022, 12:25:45
    #6
    uzun vadede mantıklı bence
  • 23-12-2022, 12:27:09
    #7
    Hangi altını nereden alacağınıza bağlı
  • 23-12-2022, 12:31:13
    #8
    Daha doviz çıkış yapmadan ürünlerin fiyatları çıkış yaptı döviz de artarsa 10 gün önceki 50tl lik ürünü 1 aya 80-90tl üzeri olarak görürüz gibi duruyor buda vatandaşın tepkisini baya artıracak kendileri de biliyor daha maaşa zam gelmeden ürünlere gelen zamları yani döviz önlemi alıp müdahale etmeden bir çözüm bulamazlar hemen bir artış olacağını sanmıyorum.
  • 23-12-2022, 12:32:24
    #9
    ibocum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Altın para kazandırmaz sadece paranız, dolar karşısında erimez hocam. (YTD)
    Bizim ülkemizde bu da bir kazanç hocam