Sizce altın ne olur?
16
●472
- 23-12-2022, 12:38:18altın sabır işidir ama paranız her zaman değerinde kalır, birikim içinde uygundur. Gram ve cumhuriyet ile birikim yapmak en sağlıklısıdır.
en güzel olayı nakit gibidir, fırsat bir ürün gördüğünde anlık iş yapar.
dipnot: ne alsan yatırım, çünkü sürekli artıyor
- 23-12-2022, 12:54:09Çeyrek iş görmez mi hocam?toptravelturkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-12-2022, 12:56:41Üyeliği durdurulduIsçiligi az olan altini al. ytdmehmetkacar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-12-2022, 15:19:02İşçilik maliyetinin mevcut olmaması 24ayar gram altını diğer altınlara göre avantajlı hale getirir hocam ve al-sat da farkı en az olan diyebiliriz.mehmetkacar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-12-2022, 17:02:03Ons altın yükselirse kar oluribocum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle