• 22-12-2022, 23:34:06
    #1
    Bedelli yatırıp celp ve sevk dönemi olarak ilk ay ocak seçtiğimizde şubatta mı gitmiş oluyoruz? Nasıl oluyor arkadaşlar? 25 ocakta açıklanıyor diyorlar ama mesela şubat seçtiysem marttamı gideceğim?

    Tercih sıralamam
    Şubat
    Mart
    Ocak...
  • 22-12-2022, 23:39:29
    #2
    Hocam 3-5 ayı bulabiliyor. Yaşadığınız yere göre değişiyor.
  • 22-12-2022, 23:41:49
    #3
    KeyCodE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 3-5 ayı bulabiliyor. Yaşadığınız yere göre değişiyor.
    İStanbulda yaşıyorum hocam ocak ilk aydı normalde aöf sınavları var diye şubata çektim, nasıl oluyor bilgi bulamadım hiç
  • 22-12-2022, 23:42:54
    #4
    gurcan_kaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İStanbulda yaşıyorum hocam ocak ilk aydı normalde aöf sınavları var diye şubata çektim, nasıl oluyor bilgi bulamadım hiç
    Hocam ortalama 3 ay içinde gidersiniz.
  • 22-12-2022, 23:43:53
    #5
    KeyCodE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ortalama 3 ay içinde gidersiniz.
    Tekrar ocak ayınamı çeksem peki? erken gitmek için?
  • 22-12-2022, 23:45:17
    #6
    gurcan_kaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tekrar ocak ayınamı çeksem peki? erken gitmek için?
    Hocam şöyle söyleyeyim. Muhtemelen ilk celp döneminde olmaz en erken ikincide olabilir.
  • 22-12-2022, 23:46:07
    #7
    KeyCodE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam şöyle söyleyeyim. Muhtemelen ilk celp döneminde olmaz en erken ikincide olabilir.
    Yani sıralamayı ocak şubat mart şeklinde yaptığımda 25 ocakta belli olacağına göre şubatta değilde martta mı gitmiş oluyorum ?
  • 22-12-2022, 23:47:18
    #8
    gurcan_kaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani sıralamayı ocak şubat mart şeklinde yaptığımda 25 ocakta belli olacağına göre şubatta değilde martta mı gitmiş oluyorum ?
    Evet hocam. O da en erken.
  • 22-12-2022, 23:51:41
    #9
    KeyCodE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hocam. O da en erken.
    Teşekkür ederim