Bedelli yatırıp celp ve sevk dönemi olarak ilk ay ocak seçtiğimizde şubatta mı gitmiş oluyoruz? Nasıl oluyor arkadaşlar? 25 ocakta açıklanıyor diyorlar ama mesela şubat seçtiysem marttamı gideceğim?
Tercih sıralamam
Şubat
Mart
Ocak...
Bedelli ASkerlik Bilgisi Olanlar?
12
●334
- 22-12-2022, 23:34:06
- 22-12-2022, 23:41:49İStanbulda yaşıyorum hocam ocak ilk aydı normalde aöf sınavları var diye şubata çektim, nasıl oluyor bilgi bulamadım hiçKeyCodE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-12-2022, 23:42:54Hocam ortalama 3 ay içinde gidersiniz.gurcan_kaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-12-2022, 23:43:53Tekrar ocak ayınamı çeksem peki? erken gitmek için?KeyCodE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-12-2022, 23:45:17Hocam şöyle söyleyeyim. Muhtemelen ilk celp döneminde olmaz en erken ikincide olabilir.gurcan_kaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-12-2022, 23:46:07Yani sıralamayı ocak şubat mart şeklinde yaptığımda 25 ocakta belli olacağına göre şubatta değilde martta mı gitmiş oluyorum ?KeyCodE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-12-2022, 23:47:18Evet hocam. O da en erken.gurcan_kaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle