Bedelli yatırıp celp ve sevk dönemi olarak ilk ay ocak seçtiğimizde şubatta mı gitmiş oluyoruz? Nasıl oluyor arkadaşlar? 25 ocakta açıklanıyor diyorlar ama mesela şubat seçtiysem marttamı gideceğim?

Tercih sıralamam
Şubat
Mart
Ocak...