Hisse Yatırım HK.
5
●224
- 22-12-2022, 20:05:35Merhabalar en iyi hisse yatırımı nerden yapa bilirim bu konu yasakmıydı bilmiyorum yasaksa sölerseniz konuyu kaldırırım
- 22-12-2022, 20:10:50Diğerlerine göre ne artısı var ona göre bende geçebilirim.tatsumi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-12-2022, 20:11:22Anlık gösteriyor, AKBANK'ın kendi projesi ve güvenilir.Tolga26 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-12-2022, 22:00:02onlarca senedir osmanlı yatırımla çalışıyorum. komisyon oranları çok düşük. sabit ücretler yok. hisse senedi alıp on sene işlem yapmasan bile kimse senden ek para istemez. seçebileceğin ücretli ve ÜCRETSİZ veri ekranları var. mobil tarafta da ücretsiz ekranları var. her türlü emir tipini destekliyor. son dönemdeTradingView ile anlaştılar ve TradingView üzerinden de analiz yapıp anlık verileri görüp emir iletebiliyorsun. tamamen ücretsiz. müşteri paneli de son derece düzgün ve kullanışlı. Neredeyse aklına gelebilecek, duyduğun tüm aracı kurumlarla çalıştım. Hepsinde bir tatsızlık çıktı. çoğu kurum senden ne kopartırsa kardır mantığıyla yaklaşıyor olaya. herşeyden üç beş kuruş para tırtıklıyorlar. bu da bana uymuyor.
- 22-12-2022, 22:07:13Cok guvenilir istiyorsan bankalari tercih edebilirsin. Ama seans acilis/kapanis veya hareketli anlarda islem yapman biraz zor olabilir. Mesela kamu bankalari sabah seans acilisinda ya sisteme girmez girse emir vermez vb. sorunlar yasatir.
Sanko, ahlatci, osmanli gibi Ozel kurumlarla calisirsan komisyon oranin dusuk olabilir, islemlerinde neredeyse hic sorun yasamazsin.