onlarca senedir osmanlı yatırımla çalışıyorum. komisyon oranları çok düşük. sabit ücretler yok. hisse senedi alıp on sene işlem yapmasan bile kimse senden ek para istemez. seçebileceğin ücretli ve ÜCRETSİZ veri ekranları var. mobil tarafta da ücretsiz ekranları var. her türlü emir tipini destekliyor. son dönemdeTradingView ile anlaştılar ve TradingView üzerinden de analiz yapıp anlık verileri görüp emir iletebiliyorsun. tamamen ücretsiz. müşteri paneli de son derece düzgün ve kullanışlı. Neredeyse aklına gelebilecek, duyduğun tüm aracı kurumlarla çalıştım. Hepsinde bir tatsızlık çıktı. çoğu kurum senden ne kopartırsa kardır mantığıyla yaklaşıyor olaya. herşeyden üç beş kuruş para tırtıklıyorlar. bu da bana uymuyor.