• 21-12-2022, 21:55:28
    #1
    Hizmetli bile ön lisans istiyor
    Niye o zaman ortaöğretim kpss yapıldıkı
    Resmen tercih yapamadım
  • 21-12-2022, 21:56:58
    #2
    Tercih yapsan bile dayı yoksa almiyorlar
  • 21-12-2022, 22:14:05
    #3
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tercih yapsan bile dayı yoksa almiyorlar
    Gerçekten haklısınız geçen tarihlerde bir üniversite ard arda 2 sene aynı bölüm için kontenjan açmışdı 2 sene başvurdum sene çıkmadı 3. sene bıraktım artık şaka gibiler yeminle
  • 21-12-2022, 23:57:58
    #4
    Liyakata önem verilmediği için hocam.