obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tercih yapsan bile dayı yoksa almiyorlar
Gerçekten haklısınız geçen tarihlerde bir üniversite ard arda 2 sene aynı bölüm için kontenjan açmışdı 2 sene başvurdum sene çıkmadı 3. sene bıraktım artık şaka gibiler yeminle