• 21-12-2022, 10:07:09
    #1
    Göz altına almışlar. Muhtemelen halkın gazını almak için yapılmış bir eylem gibi geldi. Siz ne düşünüyorsunuz?




    https://twitter.com/tele1comtr/statu...dN-6ndkIw&s=19
  • 21-12-2022, 10:21:21
    #2
    dev
    Kurumsal Üye
    Sore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Göz altına almışlar. Muhtemelen halkın gazını almak için yapılmış bir eylem gibi geldi. Siz ne düşünüyorsunuz?




    https://twitter.com/tele1comtr/statu...dN-6ndkIw&s=19
    Hayir bulmadi. Sinir disi edilmeli.
  • 21-12-2022, 10:39:08
    #3
    Talibandan kaçıp, Almanyaya şeriat getirme hayali kuran zihniyet.
  • 21-12-2022, 11:14:23
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Millet nelerle uğraşıyor bunlar halen saç açık baş açık boş boş muhabbetler. Arp ülkelerinin nedn bukdr geride olduğu belli
  • 21-12-2022, 11:23:08
    #5
    Gözaltına alsan halkın gazını almak için almasan adalet yok bunun orta yolu var mı beyler.
    Herkesin keyfine göre mi adalet uygulanacak işte adamlar almış gözaltına gerekeni yapacaklardır.
  • 21-12-2022, 12:21:58
    #6
    ne adaleti allah aşkına...adamların büyük çogunlugunun kaydı kuydu yok,kimligi yok.olsa olsa bi suç işlediginde tutup sınır dışı edecekler.adam 3 gün gezip geri gelecek.
  • 21-12-2022, 12:55:47
    #7
    arpej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gözaltına alsan halkın gazını almak için almasan adalet yok bunun orta yolu var mı beyler.
    Herkesin keyfine göre mi adalet uygulanacak işte adamlar almış gözaltına gerekeni yapacaklardır.
    Şahsi görüşüm sınır dışı edilmedikçe Adalet yerini bulmaz. Serbest kaldıktan sonra aynı şeyleri yapmayacağının garantisi yok. Lakin yaptıkları yapacaklarının teminatıdır.