Gözaltına alsan halkın gazını almak için almasan adalet yok bunun orta yolu var mı beyler.
Herkesin keyfine göre mi adalet uygulanacak işte adamlar almış gözaltına gerekeni yapacaklardır.
Şahsi görüşüm sınır dışı edilmedikçe Adalet yerini bulmaz. Serbest kaldıktan sonra aynı şeyleri yapmayacağının garantisi yok. Lakin yaptıkları yapacaklarının teminatıdır.