• 20-12-2022, 18:06:52
    #19
    Açıklandı kemer sıkma politikasına istinaden asgari ücrete -500 TL oranında indirim yapılarak.

    5.000 TL olmasına karar verildi.
  • 20-12-2022, 18:11:28
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Avrupa bizi kıskandığı için artık geçen seneki asgari ücret olan 3500 e dönüş yapacağımız açıklandı
    Hayırlı olsun arkadaşlar
  • 20-12-2022, 18:38:34
    #21
    Tabut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    7.5 tan fazla olmamalı 9k falan olursa yandık allah korusun 9k olması demek herşey 3x ile zam demek.
    7.5 olursa fiyatlar sabitmi durucak ? Nasıl bir algıya kapilmissiniz.
  • 20-12-2022, 18:51:03
    #22
    iLHANENGiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    7.5 olursa fiyatlar sabitmi durucak ? Nasıl bir algıya kapilmissiniz.
    7.5 olursa en azından daha az zam gelicek ne kadar fazla olursa o kadar zam gelecek algısındayım.
  • 20-12-2022, 19:12:18
    #23
    Bu nasıl başlık boşuna insanların vakitlerini almayın
  • 20-12-2022, 21:44:28
    #24
    6.5 kafi.
  • 21-12-2022, 09:32:12
    #25
    Ne verilirse verilsin işe yaramayacak çünkü enflasyon daha hızlı yükseliyor. Yani satın alım gücümüz düşecek. 2 sene önceki 2.300 TL veya 2.800 TL olan asgari ücret ile daha çok ürün alınabiliyordu. Şu an rakamlar büyük ama alınan ürün sayısı düşük. En basit anlatım ile 2.800 TL asgari ücrette 1 TL olan ekmek ile 2.800 tane ekmek alınabiliyordu. Şu an ise 5.500 TL olan asgari ücretle ortalama 5 TL olan ekmek ile 1.100 tane ekmek alınabiliyor. 2 yılda sadece ekmek bazındaki kayıp 1.700 tane ekmek. Diğer ürünlerdeki kayıp çok çok daha fazla. 1.700 tane ekmeği aylık olarak kim çalıyor..

    Hazineyi bu kadar çok yağmalayarak düzlüğe çıkamayız. Bir yöneticiye bu kadar yetki verilirse olacağı budur. Sokakta kimse gülemiyor. Ben daha kötü günler bekliyorum.