iLHANENGiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
7.5 olursa fiyatlar sabitmi durucak ? Nasıl bir algıya kapilmissiniz.
7.5 olursa en azından daha az zam gelicek ne kadar fazla olursa o kadar zam gelecek algısındayım.