Ne verilirse verilsin işe yaramayacak çünkü enflasyon daha hızlı yükseliyor. Yani satın alım gücümüz düşecek. 2 sene önceki 2.300 TL veya 2.800 TL olan asgari ücret ile daha çok ürün alınabiliyordu. Şu an rakamlar büyük ama alınan ürün sayısı düşük. En basit anlatım ile 2.800 TL asgari ücrette 1 TL olan ekmek ile 2.800 tane ekmek alınabiliyordu. Şu an ise 5.500 TL olan asgari ücretle ortalama 5 TL olan ekmek ile 1.100 tane ekmek alınabiliyor. 2 yılda sadece ekmek bazındaki kayıp 1.700 tane ekmek. Diğer ürünlerdeki kayıp çok çok daha fazla. 1.700 tane ekmeği aylık olarak kim çalıyor..
Hazineyi bu kadar çok yağmalayarak düzlüğe çıkamayız. Bir yöneticiye bu kadar yetki verilirse olacağı budur. Sokakta kimse gülemiyor. Ben daha kötü günler bekliyorum.