Sizce ne yapmalıyım?
6
●198
- 19-12-2022, 16:55:26Tesbih ihalem kalan bir arkadaşımız var kendisi toplam 35₺ ödeyecek ve beni 4 gündür geçiştiriyor yok ürünün parasını atayım ben istediğim zamanda kargoya verirsin o zamanda kargo parasını atarım falan diyor en son pazartesi gününe anlaştık bende alıcaksanız alın zamanımı boşa harcamayın negatif trade atıp geçeyim dedim kendisinden tık yok sizce ne yapmalıyım?
- 19-12-2022, 17:00:58Açık arttırma konuları üzerine şikayet konusu açabiliyor muyuz hocamKei adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-12-2022, 17:10:33Parasal Mağdur olduğunuz her konuda şikayet açabilirsiniz hocamGoncaSevers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-12-2022, 17:14:04Çok teşekkürler hocam iyi günlerKei adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-12-2022, 18:25:32Sanırım size en geç 48 saat içinde ödeme yapmak zorunda. 24 saat de olabilir bu emin değilim ikisinden biri. Eğer yapmaz ise rica ediyorum o kişiye negatif trade atıp şikayet konusu açın. Hak ettiğini bulsun.
O kişiye söylüyorum, beni görürsen engelle. Miktar fark etmeksizin belki kişinin ihtiyacı var da ihaleye koyuyor ? Almayacaksan neyine teklif veriyorsun..