• 19-12-2022, 16:55:26
    #1
    Tesbih ihalem kalan bir arkadaşımız var kendisi toplam 35₺ ödeyecek ve beni 4 gündür geçiştiriyor yok ürünün parasını atayım ben istediğim zamanda kargoya verirsin o zamanda kargo parasını atarım falan diyor en son pazartesi gününe anlaştık bende alıcaksanız alın zamanımı boşa harcamayın negatif trade atıp geçeyim dedim kendisinden tık yok sizce ne yapmalıyım?
  • 19-12-2022, 17:00:58
    #3
    Açık arttırma konuları üzerine şikayet konusu açabiliyor muyuz hocam
  • 19-12-2022, 17:00:59
    #4
    Şikayet açıp , - trade verin uğraşmanıza değmez.
  • 19-12-2022, 17:10:33
    #5
    GoncaSevers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açık arttırma konuları üzerine şikayet konusu açabiliyor muyuz hocam
    Parasal Mağdur olduğunuz her konuda şikayet açabilirsiniz hocam
  • 19-12-2022, 17:14:04
    #6
    Kei adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Parasal Mağdur olduğunuz her konuda şikayet açabilirsiniz hocam
    Çok teşekkürler hocam iyi günler
  • 19-12-2022, 18:25:32
    #7
    Sanırım size en geç 48 saat içinde ödeme yapmak zorunda. 24 saat de olabilir bu emin değilim ikisinden biri. Eğer yapmaz ise rica ediyorum o kişiye negatif trade atıp şikayet konusu açın. Hak ettiğini bulsun.

    O kişiye söylüyorum, beni görürsen engelle. Miktar fark etmeksizin belki kişinin ihtiyacı var da ihaleye koyuyor ? Almayacaksan neyine teklif veriyorsun..