Tesbih ihalem kalan bir arkadaşımız var kendisi toplam 35₺ ödeyecek ve beni 4 gündür geçiştiriyor yok ürünün parasını atayım ben istediğim zamanda kargoya verirsin o zamanda kargo parasını atarım falan diyor en son pazartesi gününe anlaştık bende alıcaksanız alın zamanımı boşa harcamayın negatif trade atıp geçeyim dedim kendisinden tık yok sizce ne yapmalıyım?