• 17-12-2022, 16:37:21
    #1
    Telefon iPhone 7 kendiliğinden kapanıyor Beyaz elma logosu çıkıyor sürekli kapalı duruyor açılmıyor napabilirim yardım edecek varmı?
  • 17-12-2022, 16:38:19
    #2
    Teknik servise götürün hocam.
  • 17-12-2022, 16:46:00
    #3
    omerb19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefon iPhone 7 kendiliğinden kapanıyor Beyaz elma logosu çıkıyor sürekli kapalı duruyor açılmıyor napabilirim yardım edecek varmı?
    Sesi kısma düğmesi ve telefonun sağındaki düğmeye aynı anda basılı tutun
  • 17-12-2022, 17:10:54
    #4
    Legolas28 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sesi kısma düğmesi ve telefonun sağındaki düğmeye aynı anda basılı tutun
    Düzelir mi Ozaman başka yapmam gereken birşey varmı
  • 17-12-2022, 17:21:28
    #5
    dfu moda geçip itunes üzerinden tekrar yazılım yüklemeyi deneyebilirsiniz
  • 17-12-2022, 17:39:29
    #6
    LayLayina adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dfu moda geçip itunes üzerinden tekrar yazılım yüklemeyi deneyebilirsiniz
    Onları yaptım ama sonrasında hata aldım