omerb19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Telefon iPhone 7 kendiliğinden kapanıyor Beyaz elma logosu çıkıyor sürekli kapalı duruyor açılmıyor napabilirim yardım edecek varmı?
Sesi kısma düğmesi ve telefonun sağındaki düğmeye aynı anda basılı tutun