Herkese selamlar, win 11 pro ya yükseltmeyi düşünüyorum win10 pcmi. Ve komple sıfırlamayı düşünüyorum tüm dosyalar ile artık çok kasmaya başladı...
Win11 kullananlar memnun mu, artıları eksileri neler? Kullananlar nelerden şikayetçi ve nelerden memnun yorum yazabilirlerse çok sevinirim.
Ek olarak, ilk önce normal format atıp bilgisayarı temizleyip öyle mi yükseltme yapayım yoksa yükseltme yaparken herşeyi sil seçeneği mevcut mu ?
win11 kullananlar memnun mu ?
5
●106
- 15-12-2022, 23:30:46çok teşekkür ederim inceleyeceğim o durumuKeyCodE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-12-2022, 23:33:47Hocam çözüm güncelleme ile gelecek diyorlar bekliyoruz. Yalnız artısı ile sana ayrıca şunu belirteyim: Yerden ve kasmadan dem vurmuşsun: Win11' in bir artısı 10' a göre güncelleme boyutları daha küçük.krmbzkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-12-2022, 08:02:43Çok teşekkür ederim hocam, peki yükseltme yaparken herşeyi sil seçeneği var mı ? yoksa önce format atıp pc açılınca yükseltme mi yapayım ?KeyCodE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle