• 15-12-2022, 23:24:44
    #1
    Herkese selamlar, win 11 pro ya yükseltmeyi düşünüyorum win10 pcmi. Ve komple sıfırlamayı düşünüyorum tüm dosyalar ile artık çok kasmaya başladı...
    Win11 kullananlar memnun mu, artıları eksileri neler? Kullananlar nelerden şikayetçi ve nelerden memnun yorum yazabilirlerse çok sevinirim.
    Ek olarak, ilk önce normal format atıp bilgisayarı temizleyip öyle mi yükseltme yapayım yoksa yükseltme yaparken herşeyi sil seçeneği mevcut mu ?
  • 15-12-2022, 23:29:55
    #2
    Memnunum İstediğiniz kurulumu yapabilirsiniz. Gördüğüm 1 eksisi görev çubuğuna sürükle bırak yapamıyorsun, insider programında yapılıyor.
  • 15-12-2022, 23:30:46
    #3
    KeyCodE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Memnunum İstediğiniz kurulumu yapabilirsiniz. Gördüğüm 1 eksisi görev çubuğuna sürükle bırak yapamıyorsun, insider programında yapılıyor.
    çok teşekkür ederim inceleyeceğim o durumu
  • 15-12-2022, 23:33:47
    #4
    krmbzkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok teşekkür ederim inceleyeceğim o durumu
    Hocam çözüm güncelleme ile gelecek diyorlar bekliyoruz. Yalnız artısı ile sana ayrıca şunu belirteyim: Yerden ve kasmadan dem vurmuşsun: Win11' in bir artısı 10' a göre güncelleme boyutları daha küçük.
  • 16-12-2022, 08:02:43
    #5
    KeyCodE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam çözüm güncelleme ile gelecek diyorlar bekliyoruz. Yalnız artısı ile sana ayrıca şunu belirteyim: Yerden ve kasmadan dem vurmuşsun: Win11' in bir artısı 10' a göre güncelleme boyutları daha küçük.
    Çok teşekkür ederim hocam, peki yükseltme yaparken herşeyi sil seçeneği var mı ? yoksa önce format atıp pc açılınca yükseltme mi yapayım ?
  • 16-12-2022, 10:35:52
    #6
    Silerek yükseltebilirsiniz hocam.