Herkese selamlar, win 11 pro ya yükseltmeyi düşünüyorum win10 pcmi. Ve komple sıfırlamayı düşünüyorum tüm dosyalar ile artık çok kasmaya başladı...
Win11 kullananlar memnun mu, artıları eksileri neler? Kullananlar nelerden şikayetçi ve nelerden memnun yorum yazabilirlerse çok sevinirim.
Ek olarak, ilk önce normal format atıp bilgisayarı temizleyip öyle mi yükseltme yapayım yoksa yükseltme yaparken herşeyi sil seçeneği mevcut mu ?