• 15-12-2022, 13:12:18
    #1
    Siteden iPhone 7 almıştım 2 gün sonra kendiliğinden kapandı ve hiç açılmıyor şarja takınca beyaz ekran geliyor sadece ve değişim yapılması için geri gönderdim telefonu hiç kullanmadığım halde sıvı teması olmuş denildi. Değişim yapmıyorlar ve sıvı teması olduğu için garantiye de kabul etmiyorlar napmam lazım yardımcı olurmusunuz.
  • 15-12-2022, 16:17:03
    #2
    Öncelikle geçmiş olsun Easycep biraz uyanık bir firma o yüzden yanlış yerden satın alım yapmışsınız. Tüketici hakem heyetine başvuru yapabilirsiniz.
  • 15-12-2022, 16:19:09
    #3
    🏆 SMM-PANEL.NET
    geçmiş olsun. bende aldım ip7 sorunsuzdu ancak sonradan kamera titremesi ve karşı tarafa ses az gitmesi sorunu gelmeye başladı ama genel olarak 10/8. adınıza üzüldüm umarım mağduriyetiniz giderilir.
  • 15-12-2022, 17:01:56
    #4
    umutaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş olsun. bende aldım ip7 sorunsuzdu ancak sonradan kamera titremesi ve karşı tarafa ses az gitmesi sorunu gelmeye başladı ama genel olarak 10/8. adınıza üzüldüm umarım mağduriyetiniz giderilir.
    Fotoğraf ta paylaştığım şey nedir ben anlamadım hep çıkıyordu karşıma
  • 15-12-2022, 19:12:37
    #5
    Oradan telefon alacaktım wpden yazdıklarımda hiç cevap vermediler bende biraz beklemiştim iyi ki beklemişim. Konuyu gördükten sonra almamaya karar verdim.