Siteden iPhone 7 almıştım 2 gün sonra kendiliğinden kapandı ve hiç açılmıyor şarja takınca beyaz ekran geliyor sadece ve değişim yapılması için geri gönderdim telefonu hiç kullanmadığım halde sıvı teması olmuş denildi. Değişim yapmıyorlar ve sıvı teması olduğu için garantiye de kabul etmiyorlar napmam lazım yardımcı olurmusunuz.