Arkadaşların dediği gibi, yerel yönetimin değişmediği yerlerde vaziyet böyle.
Cidden soruyorum izmir neden böyle?
13
●728
- 14-12-2022, 11:31:30Buyuk ihtimalle tepecik tarafına gittiniz hocam siz daha önce bornovaya, mavişehire gitmediniz sanirsam 😊
- 14-12-2022, 11:40:15Üyeliği durdurulduSen çok yaşa. Şuan tepecikteyimkizilagency adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-12-2022, 11:41:57Yorumu doğru cevap olarak kabul edebilirsin hocam karsiyaka mavibahce bornova gitmeni oneririm 😊ardayuce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-12-2022, 11:47:43Sen daha pis şehir görmemişsin hocam ama sebebi tabikide yönetim seçim cepte anlayışı var her ildede öyle ne zaman korku olur ozaman icraat olur yukarıdaki hocamızın dediği gibi...