kizilagency adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Buyuk ihtimalle tepecik tarafına gittiniz hocam siz daha önce bornovaya, mavişehire gitmediniz sanirsam 😊
Sen çok yaşa. Şuan tepecikteyim