• 14-12-2022, 11:01:52
    #10
    Çanakkale'ye gelmemişsin Arkadaşların dediği gibi, yerel yönetimin değişmediği yerlerde vaziyet böyle.
  • 14-12-2022, 11:31:30
    #11
    Buyuk ihtimalle tepecik tarafına gittiniz hocam siz daha önce bornovaya, mavişehire gitmediniz sanirsam 😊
  • 14-12-2022, 11:40:15
    #12
    Üyeliği durduruldu
    kizilagency adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buyuk ihtimalle tepecik tarafına gittiniz hocam siz daha önce bornovaya, mavişehire gitmediniz sanirsam 😊
    Sen çok yaşa. Şuan tepecikteyim
  • 14-12-2022, 11:41:57
    #13
    ardayuce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen çok yaşa. Şuan tepecikteyim
    Yorumu doğru cevap olarak kabul edebilirsin hocam karsiyaka mavibahce bornova gitmeni oneririm 😊
  • 14-12-2022, 11:47:43
    #14
    Sen daha pis şehir görmemişsin hocam ama sebebi tabikide yönetim seçim cepte anlayışı var her ildede öyle ne zaman korku olur ozaman icraat olur yukarıdaki hocamızın dediği gibi...