ardayuce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen çok yaşa. Şuan tepecikteyim
Yorumu doğru cevap olarak kabul edebilirsin hocam karsiyaka mavibahce bornova gitmeni oneririm 😊