• 10-12-2022, 13:17:34
    #1
    merhabalar okulda proje yapmaya karar verdik siha yapacağız arkadaşlar 7k civrında hazır sadece montaj ve kod manuel yapacağımız bir sistem bulmuş okul karşılar ise yapmayı düşünüyoruz lakin karşılamaz ise nasıl bir çözüm üretebilirim sizce? meb uygun olmalı hatta yarışma detyaı, https://robot.meb.gov.tr/insansiz-ha...isma-kurallari
  • 10-12-2022, 13:21:20
    #2
    Pardoniha diyecektim klavye duzeltmis
  • 10-12-2022, 13:28:30
    #3
    Dedim okulda kimi vuracaksınız 😅
  • 10-12-2022, 13:28:57
    #4
    siha deyince dedim noluyo ihaymış
  • 10-12-2022, 13:31:54
    #5
    Gerçekten şu teknoloji ürünlerindeki vergi ve dolar efekti işin suyunu çıkardı.

    Servo motorlar almış başını gidiyor, arduino klonlar bile dünya kadar para oldu.
    İşler üzücü noktadan korkutucu noktaya evrilmeye başladı, bu ülkenin aydınlık yüzleri adına üzülüyorum.
  • 10-12-2022, 13:39:09
    #6
    Sponsorluk isteyebilirsin bu tarz parça satan sitelerden fakat çok ilgilenirler mi bilmiyorum.
  • 10-12-2022, 13:40:20
    #7
    Kardeşim başarılar dilerim öncelikle, ilçenizdeki esnafları ziyaret edin projenizi anladın. İllaki birisi destek olacaktır. En azından para vermese de malzeme olarak destek olabilirler var böyle destekleyenler
  • 10-12-2022, 13:45:40
    #8
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim başarılar dilerim öncelikle, ilçenizdeki esnafları ziyaret edin projenizi anladın. İllaki birisi destek olacaktır. En azından para vermese de malzeme olarak destek olabilirler var böyle destekleyenler
    hocam ayıptır söylemesi konyada oturuyorum yani memleketimin her ilini çok severim lakin bu konuları dinlerler çay ikram edip yollarlar malesef
  • 10-12-2022, 13:46:11
    #9
    oktayc0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten şu teknoloji ürünlerindeki vergi ve dolar efekti işin suyunu çıkardı.

    Servo motorlar almış başını gidiyor, arduino klonlar bile dünya kadar para oldu.
    İşler üzücü noktadan korkutucu noktaya evrilmeye başladı, bu ülkenin aydınlık yüzleri adına üzülüyorum.
    malesefki haklısınız