Gerçekten şu teknoloji ürünlerindeki vergi ve dolar efekti işin suyunu çıkardı.
Servo motorlar almış başını gidiyor, arduino klonlar bile dünya kadar para oldu.
İşler üzücü noktadan korkutucu noktaya evrilmeye başladı, bu ülkenin aydınlık yüzleri adına üzülüyorum.