• 08-12-2022, 19:33:19
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Almayı düşünüyorum ama tavsiye eden yok pek. Dizel otomatik 160hp tecrübe eden varmı acaba?
  • 08-12-2022, 19:34:02
    #2
    Sizin için. 🏆
    Çok Yakar, Çok Kaçar, Alman da masraflı
  • 08-12-2022, 19:34:58
    #3
    3 yıldır astra k kullanıyorum

    astra k yı satıp insignia almayı planlıyorum bende

    opel her zaman iyidir, mis.
  • 08-12-2022, 19:38:30
    #4
    Ben yeni kasasından almayı istiyordum. O ara Facebook gruplarına girdim. Orada 1.6 için biraz sıkıntılı bahsediliyor. Sizde alacağınız aracın Facebook grubuna dahil olup, insanların neler yaşadığını gözlemleyebilirsiniz.