Opel insignia kullanan var mı? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Opel insignia kullanan var mı?
3
●
138
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Opel insignia kullanan var mı?
08-12-2022, 19:33:19
#1
Garfield
Üyeliği durduruldu
Almayı düşünüyorum ama tavsiye eden yok pek. Dizel otomatik 160hp tecrübe eden varmı acaba?
08-12-2022, 19:34:02
#2
AlemoDijital
Sizin için. 🏆
Çok Yakar, Çok Kaçar, Alman da masraflı
08-12-2022, 19:34:58
#3
AprilSoft
3 yıldır astra k kullanıyorum
astra k yı satıp insignia almayı planlıyorum bende
opel her zaman iyidir, mis.
08-12-2022, 19:38:30
#4
Developer
Ben yeni kasasından almayı istiyordum. O ara Facebook gruplarına girdim. Orada 1.6 için biraz sıkıntılı bahsediliyor. Sizde alacağınız aracın Facebook grubuna dahil olup, insanların neler yaşadığını gözlemleyebilirsiniz.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler