Konu
Opel insignia kullanan var mı?
08-12-2022, 19:38:30
#4
Developer
Ben yeni kasasından almayı istiyordum. O ara Facebook gruplarına girdim. Orada 1.6 için biraz sıkıntılı bahsediliyor. Sizde alacağınız aracın Facebook grubuna dahil olup, insanların neler yaşadığını gözlemleyebilirsiniz.