• 08-12-2022, 02:04:55
    #1
    Yeni monitör satın almıştım (ürün), bu ürün 1 MS ürünü sanırım, ben free sync açınca 1 MS özelliği kapanıyor yani off moduna geçiyor ne farkları var ikisini aynı anda acamiyormuyuz, farkları nedir, genelde oyunda kullanıyorum bilgisayarı, arada film falan..
  • 08-12-2022, 02:20:20
    #2
    Freesync ekrana yansıtılan ve üretilen kare hızlarını dengeler. Tahminsel olarak düşününce senkronizasyonu sağlamak ve yırtılmayı engellemek için kullanılan bir teknoloji olduğundan dolayı arada kare bekletme/atlama yapıyor olabilir. Böyle yapıncada her zaman 1mslik görüntü sunmayabilir.