Yeni monitör satın almıştım (ürün), bu ürün 1 MS ürünü sanırım, ben free sync açınca 1 MS özelliği kapanıyor yani off moduna geçiyor ne farkları var ikisini aynı anda acamiyormuyuz, farkları nedir, genelde oyunda kullanıyorum bilgisayarı, arada film falan..