• 07-12-2022, 23:11:10
    #10
    @bycida; siz en sağlıklısı adliye ye gidin şikayet ettiğiniz yerde ki ordan sorgulatın dosyanızı
  • 07-12-2022, 23:11:18
    #11
    1-2 ay normal bir süre, soruşturmanın hızına göre değişir. Eğer gerekli şüphe görülürse dava açılır. Bizim 4 sene sonunda açılmıştı ancak çetrefilli bir olaydı.
  • 07-12-2022, 23:15:49
    #12
    Savcılık belgeleri inceliyor, Emniyete talimat veriyor, Emniyet konusuna göre gerekirse araştırma yapip bankaya, Telekom şirketlerine yazı yaziyor. Kurumlardan cevap geliyor bunları tekrar savcılığa gönderiyor. Savcılık gerek görürse şüpheliyi ifadeye çağırıyor bunun için Emniyet e yazıyor. Şüpheli başka ilde ise o ile yaziyi gönderiyor. Eğer ikamette değilse bulunmaya çalışılıyor. Bulununca ifade veriyor. Savcılık ifadeye göre mahkeme için uygun gördüyse dosya açıyor ve mahkeme süreci başlıyor. Burada her kurum yoğun şekilde çalışıyor binlerce dosya var ellerinde. Eğer para transferi elden ele yapıldıysa, telefon hattı da başka birinin üzerine ise süreç daha da uzuyor.
  • 08-12-2022, 00:15:34
    #13
    Temiz, bilirkişi, bilirkişilerin bilirkişisi derken bir dava için 5 senedir bekliyoruz. Geç gelen adalet, adalet değildir.
  • 08-12-2022, 01:12:26
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Benim davam 5 yıl sürdü sonuç 0 para gitti geri gelmedi mahkeme boş is
  • 08-12-2022, 04:43:31
    #15
    Haziran ayında sözde kişisel spor hocası tarafından 12000 tl çarpıldım ağustosta dava açtım hala bekliyorum. Adam arada paranı ödeyeceğim diye dalga geçiyor işte bekliyoruz.