yakın zamanda almayı deneyen var mı? 4 gündür bozuk
3 gündür deniyorum olmuyor. Bu hatayı veriyor. Çözümünü bilen var mı yada bu sefer gerçekten kapandı mı ?
IMPORTANT NOTICE: Because of technical issues the Freenom application for new registrations is temporarily out-of-order.
Please accept our apologies for the inconvenience. We are working on a solution and hope to resume operations shortly.
Thank you for your understanding.