iusta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tweterda takipcinizim hocam. süper bir kişilik süper bi paylaßımcı. 🙏
Başkasıyla karıştırdınız hocam beni. Ne süper bir kişiliğim, ne de Twitter kullanıyorum.