Güzel olur diyenlerin birçoğu yenilik olduğu için diyor. Düşünsenize bir satış konusu açıyorsunuz, sizi sevmeyenler veya keyfi dislike atanlar oluyor. Evet, youtube'da olduğu gibi. Bence gelmemeli
Güzel olur diyenlerin birçoğu yenilik olduğu için diyor. Düşünsenize bir satış konusu açıyorsunuz, sizi sevmeyenler veya keyfi dislike atanlar oluyor. Evet, youtube'da olduğu gibi. Bence gelmemeli
Çok gereksiz o zaman aşırı bir gruplaşma olur forumda siyasi görüşü tutmayan birbirini engelleyen herkrs her mesajına dislike atar grupça off topic konuları genelde siyasi meselelerden yürüyor