Güzel olur diyenlerin birçoğu yenilik olduğu için diyor. Düşünsenize bir satış konusu açıyorsunuz, sizi sevmeyenler veya keyfi dislike atanlar oluyor. Evet, youtube'da olduğu gibi. Bence gelmemeli