shentaweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel olur diyenlerin birçoğu yenilik olduğu için diyor. Düşünsenize bir satış konusu açıyorsunuz, sizi sevmeyenler veya keyfi dislike atanlar oluyor. Evet, youtube'da olduğu gibi. Bence gelmemeli
hmm kaos olur yani anladım