• 07-12-2022, 00:11:57
    #1
    Selamlar yurt dışından telefon getireceğim ve bir kaç bilgiye ihtiyacım var, yardımcı olursanız çok sevinirim.

    Sorum; Şimdi yeni gelen kurala göre maksimum 1 telefon getirme hakkım oluyormuş ben oradan 2 telefon alsam bunlardan 1 telefonu açıp kursam ve bunu gümrük memuruna sorduğunda belirtsem 2. telefonum diye bir sorun olur mu acaba? Aldığım 2. telefon kutusunda kalacak bu şekilde 2 telefon getirebilir miyim?
  • 07-12-2022, 00:44:08
    #2
    Geçen gürcistana kayıtsız telefonla cebimde girdim cebimde çıktım kimsede herhangi bir şey sormadı sorun yaşar mısınız bilmiyorum
  • 07-12-2022, 05:29:39
    #3
    Eşim bir hafta öncesi fransadan geldi 4 adettelefon getirdi 4 telefonda el cantasına koymus hicbir yerde hicbirsey sormamışlar. Bu telefonların ikisi yeni ikiside işyeri telefonu eski kullandıgı tekefonlar yenileri benim için getirdi. Heralde şimdilik Türkiye girişinde kontrol etmiyorlar zaten bindigin ülkede kontrol yok.