Selamlar yurt dışından telefon getireceğim ve bir kaç bilgiye ihtiyacım var, yardımcı olursanız çok sevinirim.
Sorum; Şimdi yeni gelen kurala göre maksimum 1 telefon getirme hakkım oluyormuş ben oradan 2 telefon alsam bunlardan 1 telefonu açıp kursam ve bunu gümrük memuruna sorduğunda belirtsem 2. telefonum diye bir sorun olur mu acaba? Aldığım 2. telefon kutusunda kalacak bu şekilde 2 telefon getirebilir miyim?