herkese selamlar. yurtdışından bir telefon aldık. arkadaşımın yurtdışı dönüşü ocak ayında olacak. kayıt harcına %120 oranında zam geleceği söyleniyor. harcını şimdiden yatırarak ocak ayında kayıt tamamlama imkanı olur mu? daha önce böyle bir durumla karşılaşan oldu mu?
şimdiden yardımlarınız için teşekkürler
yurtdışı telefon kayıt hk.
1
●158