herkese selamlar. yurtdışından bir telefon aldık. arkadaşımın yurtdışı dönüşü ocak ayında olacak. kayıt harcına %120 oranında zam geleceği söyleniyor. harcını şimdiden yatırarak ocak ayında kayıt tamamlama imkanı olur mu? daha önce böyle bir durumla karşılaşan oldu mu?
şimdiden yardımlarınız için teşekkürler