• 03-12-2022, 03:52:41
    #1
    selamlar
    kodları sırasıyla nasıl çalıştırabilirim örnek

    1. kod dir
    2. kod ipconfig

    hepsi aynı termianlde olmalı
  • 03-12-2022, 03:54:34
    #2
    kod dir
    kod ipconfig
    şeklinde çalışmıyormu ?
  • 03-12-2022, 03:55:36
    #3
    YasinReal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kod dir
    kod ipconfig
    şeklinde çalışmıyormu ?
    Hocam şöyle tek dosyada yapam gerekiyor .bat dosyasını çalıştırcağım ve bu kodları teker teker çaıştıracak ama aynı terminalde
  • 03-12-2022, 04:36:13
    #4
    dir
    ipconfig
    cmd/k