YasinReal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kod dir
kod ipconfig
şeklinde çalışmıyormu ?
Hocam şöyle tek dosyada yapam gerekiyor .bat dosyasını çalıştırcağım ve bu kodları teker teker çaıştıracak ama aynı terminalde