• 01-12-2022, 20:14:39
    #1
    Thy ile pegasusu karşılaştırıyorum thy daha prestijli köklü firma , yüksek kar ,performans. vs. elde etmesine rağmen hisse değeri pegasustan daha az , bunun nedeni nedir?

    @CGLR; abi kriptoyu takip ediyosun hisse işinde de var mısın bilmiyorum ama belki yorum yaparsın
    • CGLR
    CGLR bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 01-12-2022, 20:33:10
    #2
    Valla babam hic anlamzdi smdi al sat yapiyor gecen aksam senet alalim dedik 2500 tllik aldjk sabah 6500 tl olmus varant islem almisiz sanrm bilmiyordk guzel birakti ama cok asiri riskliymis bilmeden kazandik aksamdan sabaha 4 bin 😀😀
  • 01-12-2022, 20:40:12
    #3
    Temel konulardan çok uzağım, işin sadece tekniği ile ilgileniyorum ☺
  • 01-12-2022, 20:42:19
    #4
    benyamin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla babam hic anlamzdi smdi al sat yapiyor gecen aksam senet alalim dedik 2500 tllik aldjk sabah 6500 tl olmus varant islem almisiz sanrm bilmiyordk guzel birakti ama cok asiri riskliymis bilmeden kazandik aksamdan sabaha 4 bin 😀😀
    varant ne oluyor ? babana sorsana tavsiye var mı

    CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Temel konulardan çok uzağım, işin sadece tekniği ile ilgileniyorum ☺
    hocam teknik , thy için ne diyor
  • 01-12-2022, 20:43:52
    #5
    [QUOTE=Demir23;1083994333]varant ne oluyor ? babana sorsana tavsiye var mı
    Hocam oda bilmiyorm ben almistim o alamadi diye ama riskliymis ornegin 10 bin yatirdin paran batabiliyor ustune borclaniyorsun o kadar riskli
  • 01-12-2022, 20:44:13
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    varant ne oluyor ? babana sorsana tavsiye var mı


    hocam teknik , thy için ne diyor
    Bulaşma diyor
  • 01-12-2022, 20:44:18
    #7
    [QUOTE=benyamin;1083994352]
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    varant ne oluyor ? babana sorsana tavsiye var mı
    Hocam oda bilmiyorm ben almistim o alamadi diye ama riskliymis ornegin 10 bin yatirdin paran batabiliyor ustune borclaniyorsun o kadar riskli
    kaldıraç gibi bişey o zaman
  • 01-12-2022, 20:46:06
    #8
    [QUOTE=Demir23;1083994360]
    benyamin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kaldıraç gibi bişey o zaman
    Sanirim hocam biz bilmeden kazandik daha da girmeyiz 😁😁
  • 01-12-2022, 21:15:37
    #9
    @A.AY; hocam sen hisseleri takip ediyordun sanırım , sorumun nedenini biliyor musun?