Thy ile pegasusu karşılaştırıyorum thy daha prestijli köklü firma , yüksek kar ,performans. vs. elde etmesine rağmen hisse değeri pegasustan daha az , bunun nedeni nedir?

@CGLR; abi kriptoyu takip ediyosun hisse işinde de var mısın bilmiyorum ama belki yorum yaparsın